FOTOS

MUSIK von SUNNY & THE HEATWAVES
"THESE BOOTS ARE MADE FOR DANCING"

TITEL AUF DER CD:

1. I feel the earth move
2. Living for the city
3. Love is like a heatwave
4. Sunny
5. Stop in the name of love
6. Hit the road jack
7. These boots are made for walking
8. Ain’t no sunshine
9. Jumpin’ jack flash
10. Venus
11. Nutbush city limits
12. Personal Jesus

UNSER REPERTOIRE
Tainted love – Gloria Jones
Feeling alright – Dave Mason/ Joe Cocker
This old heart of mine – The Isley Brothers
Come together – Beatles
It‘s all over now – Bobby Womack
Call me the breeze – J. J. Cale
What‘s going on – Marvin Gaye
How sweet it is – Marvin Gaye
Natural woman – Carol King/ Aretha Franklin
Addicted to Love – Robert Palmer
Ain`t no sunshine – Bill Withers
Baby where did our love go – The Supremes
Beast of Burden – Bette Midler
Billy Jean – Michael Jackson
Blackbird – The Beatles
Dancing in the street – Martha and the Vandellas
Hit the road Jack – Ray Charles
I`m coming out – Diana Ross
I feel good – James Brown
I feel the earth move – Carol King
I heard it through the grapevine – Marvin Gaye
Jumping Jack Flash – Rolling Stones
Let’s stay together – Al Green
Living for the city – Stevie Wonder
Love is like a heat wave – Martha and the Vandellas
Nutbush city limits – Tina Turner
Personal Jesus – Depeche Mode
Proud Mary – Tina Turner
Sitting on the Dock of the bay – Otis Redding
Sunny – Bobby Hebb
Superstition – Stevie Wonder
Theese Boots are made for walking – Nancy Sinatra
Venus – Shocking Blue
Walking by myself – Gary Moore
You can´t hurry love – The Supremes
You‘ve got a friend – Carol King
Honky Tonk Woman – Rolling Stones
Down to zero – Joan Armatrading

PRESSE

Mitteldeutsche Zeitung am 11.03.2013
Von Mathias Schulze:

“Susanne Grütz, eigentlich als Chanteuse bekannt, kann mühelos den enormen Gesangsdruck einer Rock-Frontfrau erzeugen, wobei immer noch genug Reserven für jazzige Phrasierungen bleiben. Fast lässig stemmt sie Nummern wie Bette Middlers Version von ›Beast Of Burden‹ oder Gloria Gaynors ›I Will Survive‹, an denen sich ihre semiprofessionellen Kolleginnen in aller Regel böse verheben. Ihre vokale Anatomie ist darüber hinaus mit einem handlichen Reibeisen ausgestattet, das sie ihrem Gesang beliebig vorschalten kann.”